DumpStats voor Dwayne Wayne

11,942 +12775 -833

Kudos

#6251 (Top 1.9560%)

Kudos/dag 8.84
Kudos/reaguursel 23.46
Meeste kudos op 1 reaguursel 950
Minste kudos op 1 reaguursel -103

509

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.38
Topreaguursels 3
Woorden per reaguursel 10.1
Reacties per reaguursel 0.36
Meeste reaguursels op 1 dag 7
Aantal x weggejorist 12
Geregistreerd op 26-09-2022
Eerste reactie op 12-10-2022

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

3 kudos 2026-06-24 18:00:02 door Dweeziltje op Schotten doen mars
Het nadeel van Snickers is dat het niet lekker smeert, je kan ze wel goed schillen.

4 kudos 2026-06-13 19:10:59 door duke_nukem op Faalhaaskarma
We hebben het over NL hè. Dat betekent dat er dummy mijnen op de snelweg liggen. Elke keer als er auto overheen rijdt dan roept er een infanterist, vanuit de berm, "BOEM!!!!111!!".

30 kudos 2026-06-13 16:24:28 door Routine op Faalhaaskarma
Ik stem zelf inmiddels op landmijnen. Dan kun je het nog max 1 keer doen.

0 kudos 2026-05-13 14:17:42 door Alfred JKwak op Pannekoek
@Gerf | 13-05-26 | 15:18: maar als je het historisch bekijkt zijn beide goed. De tussenletters e/en/s/er nog het beste fossiel van het Oud/Middelnederlandse naamvalsysteem in huidig Standaardnederlands. Pan is een "zwak" zelfstandig naamwoord (AKA -o/on stam in Protogermaans, ON: panna/pannon MN: panne/pannen). Samenstellingen gebruiken de bezitsvorm (genitief enkelvoud) die in Middelnederlands voor dit type op -en, maar ook (later) vaak op e. Dus m.a.w.: Pannen was in MN niet alleen meervoud in alle naamvallen maar kon ook de genitief (en datief) enkelvoud zijn: https://en.wiktionary.org/wiki... https://en.wiktionary.org/wiki...

-2 kudos 2026-05-13 13:18:50 door Gerf op Pannekoek
Ik vind deze taal"correctie" nog steeds onacceptabel. Het is geen koek van meerdere pannen, het is een koek uit een pan. Een pannekoek dus.

-3 kudos 2026-05-13 13:07:59 door Geen jeweetwel op Pannekoek
@Jorisliev | 13-05-26 | 14:48: Mag allebei ja maar pannenkoek is de enige juiste spelling, de andere spelling is gewoon veel gebruikt, maar niet juist.

1 kudos 2026-05-10 10:50:46 door Kneiterlinks op Miljoenen pakken door de Iran oorlog
Trump laat zien wat er gebeurd als je als Republikeinse partij nihilistisch gaat denken en handelt; "de tegenstander mag niet winnen, ten koste van alles". Liegen. Verdacht maken. Stoppen met argumenteren. Identiteitspolitiek. Het resultaat is Trump.

-4 kudos 2026-04-09 07:30:03 door Piet.Beuk op Ballonlurkers worden ingeboxt
@Tomme_Pelg | 09-04-26 | 07:53: Je krijgt minnetjes, maar het zou hier inderdaad nog veel erger zijn als 1 persoon of partij zou mogen vastleggen wat niet mag, overtreders gaat aanhouden en zelf de straf bepalen en uitvoeren.